ALAMO - CA - USA

Kom precis ut ur duschen, tog en springtur. Det blev inte långt alls, sprang i 20 minuter sen tog luften slut. Det är så himla varmt så det är svårt att andas... Men jag gjorde lite iallafall och det är bättre än ingenting!
Så nu har jag energi att berätta om min helg.
 
I fredags hoppade jag och mina värdföräldrar i Jacuzzin efter en god middag. Ett rätt skönt avslut på veckan och en skön snart på helgen. Sen blev det en tidig kväll för klockan ringde klockan 9 då det va dags för mig att gå upp och fixa till mig lite.
Klockan 10 tog jag bilen till Walnut Creek och åt brunch med Johanna. Vilket blev en jättretrevlig brunch. Efter brunchen tog vi våra bilar och åkte till "Downtown". Bara det att vi körde lite fel och tappade bort oss och varandra totalt. Så efter ett tag kom jag till en öde bensinmack där jag gick in och frågade om vägen till Downtown. Som tur var va det hur lätt som hellst att ta sig dig. Johanna hittade rätt hon med så efter mycket om och men så kunde vi äntligen ha en trevlig dag i Downtown.
Sen följde Johanna med mig hem där vi såklart hoppade i poolen och låg och flöt länge på en varsin simring medans vi väntade på Molly.
Molly mina kära vänner delade jag rum med på skolan i New York. Så det va underbart att få träffa henne igen. När hon dök upp tog vi bilen till Safeway och köpte mat till oss och min värdfamilj. Efter maten hoppade vi 3 in i Jacuzzin och hade en härlig kväll.
Sen körde Johanna och jag Molly hem till Denville och sen åkte Johanna hem och jag kröp ner för att sova.
På söndagen började jag dagen med att Skypa med mamma och pappa. Sedan gjorde jag inte mycket den söndagen, hjälpe Sarah o Clay med Cate och Pierce så dom kunde packa upp lite till.
 
Idag ska jag åka till Walnut Creek och träffa Lisa, det kommer säkert bli en bra kväll.
 
Jag kan även berätta att min resa till LA är bokad! Jag åker med Molly och vi ska på en "weekend course". Som ni vet måste jag plugga i ca 60 timmar och efter denna kurs så har jag tagit 40 timmar.  
 
Annars flyter allt på och jag trivs fortfarande bra!
See you soon!


Kommentarer
Pappa

Hmmm, tycker du har det lite FÖR bra... Jag tänker INTE bygga nån pool tills du kommer hem :-)

2012-08-30 @ 11:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0