God natt San Francisco! God morgon Sverige!

Idag var det svårt, svårt att börja en bra mening på blogget, har ingen energi känner jag. Är trött efter helgen och imorgon börjar en ny arbetsvecka. Men jag kan börja med att säga att Cate mår bra efter operationen. Det är självklart en underbar nyhet.
Huset är fortfarande förlorat och jag har ingen aning hur dom tänker göra nu, vet inte helller om jag vill fråga, är så rädd för dåliga nyheter eller mer rädd för att fråga för att jag vet att dom inte gillar den frågan. Kankse. Jag vet inte, jag tycker inte huset-frågor just nu... Jag hoppas att turen kommer till Sarah o Clay så vi kan få ett hus!
 
Men en bra nyhet är att min helg va en bra helg!
Jag började helgen genom att på fredags kvällen träffa en ny Au Pair från Frankrike. Hon va absolut trevlig och vi gick och såg en bio. Vi såg Magic Mike, en film ni måste se när den kommer till Sverige. Men tyvärr förstörde hon filmen genom att skratta så fruktansvrt fult och högt. Haha man väljer ju vad man klagar på ;-)
 
På lördagen hade jag planerat en tråkig dag men en fin Caroline smsade och frågade om jag ville följa med till Haight - Ashbury street, Hippie street här i San Franisco. Så klart ville jag det och tog mig dit och träffade henne, Johanna och Clara för att gå runt och kolla lite. Mycket roliga människor och mycket roliga affärer. Senare bestämde vi oss för att ta oss till DownTown och se en bio. Vi såg på Moonlight Kingdom, ingen höjdare alls, lite söt kanske men det va allt! Den tråkdagen blev en trevlig och en bra dag. Vid 00.00 tog vi oss hem igen och jag somnade gtt.
 
Min söndag började jag med en Skypestund med mamma och sedan en 2 timmars skype med syster och mormor. Mycket mycket mycket välbehövligt!!!
Sedan tog jag mig en varm dusch och tog mig in till DownTown för att träffa Lisa. Vi började med en lunch och sedan åkte vi hem till mig och tittade på en film och bara slappade.
Och den snälla människan tog med sig sin dator och laddade över alla hennes filmer och serier till min dator, UNDERBART!
Så nu mamma, nu har jag Cityakuten 14 och 15 !
 
Nu sitter jag här, en söndags kväll i min säng och bloggar och ska snart börja titta på Cityakuten! Jag hoppas veckan blir bra och inga jobbiga nyheter tack! Vi får vänta och se hur den blir!
 
See you soon!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0