San Francisco

Sista helgen som jag bor i San francisco, sista veckan, sen drar vi! Ååh kan inte vänta! Det kommer dock bli en jobbig helg, och en jobbig vecka. Fast jag har aldrig flyttat så kan ju inte riktigt veta men jag har den känslan...
 
I lördags tog jag barten till Redwood, till Thuha. Hon hämtade mig vid stationen och vi började med att köpa grejer till vår pastagratäng, sen bestämde vi oss för att ha en dag framför TV. Vi kollade på många filmer och åt pastagratäng och mango. En skönt lugnt lördag med andra ord! Sen somnade vi gott och på söndagen tog jag tåget tillbaka till San Francisco.
Jag åkte hem och tog en dusch sen kollade jag på en film innan der va dags att dra igen. Jag tog en buss och mötte andra svenska tjejer och 2 från Tyskland. En av dom svenska tjerna fyllde år så vi firade henne. En trevlig kväll med massa skratt.
 
Ingen jättespännande helg men det blev ändå en skön helg.
 
Nu är jag inne på en jobbvecka igen. Sista jobbveckan i lägenheten, skööööönt! Idag har jag och Pierce inget för oss, en lugn dag. Tidigare idag när han satt och åt satte han i halsen och jag va tvungen att vända honom upp och ner och nej usch vad obehagligt! Men det gick bra, han fick upp allt och som tur var satt mormorn bredvid och kunde hjälpa till.
Nu ligger han och sover och jag sitter här vid datorn.
 
Kort inlägg idag, skriver mer en annan dag!
See you soon!
 
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Glöm inte packa ner solkrämen nu då. Lär ju behövas om jag förstått dig rätt...

2012-08-14 @ 17:39:25
mormor

VILKET HUUUS - mycket fönster att tvätta !!!! bara du inte smälter bort i VÄRMEN !!

2012-08-16 @ 14:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0