Otur?

Huset som Sarah och Clay har tittat på finns det tydligen lite problem med. Huset ligger precis nedanför en kulle och om det är så att det regnar för mycket så finns risken att vattnet samlas just där och då blir det inte kul... Så nu är dom såklart jättestressade över detta och bollar olika ideer fram och tillbaka! Så vi får se hur det blir med det. Det känns som om jag kommer hinna åka till Sverige, bli 50 och grå hårig innan dom hittar ett hus! Jag vill ha sol, värmen och pool nu tack!
 
Annars är allt bra, Cate gör framsteg och äter mycket mer än vad som är normalt och växer snabbt ur sina kläder! Hon är så himla mysig och en snäll liten dam. Dock är det så synd om henne med hennes magproblem, man bara sitter där och kan inte göra något åt det...
 
Pierce och jag hade en zooklass igår så klockan 8:30 körde Clay oss, eller jag körde och fick öva lite, det gick bra! Men iallafall, så klart så var den klassen inställd och där stod jag och Pierce, ensamma, utan bil och zoot öppnade inte förens 10... Men vi väntade tills det öppnade sen hade vi en jättemysig dag på zoot!
 
Idag hade vi en bibblaklass med sång och läsning. Vad gör man? Sitter på en matta med massa djur på och lyssnar på sånger och sagor. Det är faktiskt en bra klass! När vi kom hem tog Sarah och Clay med oss ut på lunch, jättemysigt! När vi kom hem la jag ner Pierce för att sova, passade då på att mysa lite med Cate.
 
Nu börjar min dag ta sig mot sitt slut och sängen kallar. Bästa tiden på dygnet. Jag hör av mig snart igen!
 


Kommentarer
mormor

har suttit länge och bara tittat på er båda !!!! en sån fin bild !

2012-07-13 @ 13:46:04
Jeanette

Det blir nog ett hus snart sms du se;) Kul att följa ditt liv i usa. Ha det bra! Kram

2012-07-13 @ 17:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0