Tuff dag!

Skypade med Johanna igår och idag skypade jag med mamma, pappa och Amanda! Kändes jättehärligt!
Så fredagen har varit tuff, min värdmamma fick värkar och fick åka in till sjukhuset, hon ska inte föda förrän om 2 månader, så hon va jätteledsen och hade panik imorse samtidigt som Pierce verkligen ville vara hos sin mamma och inte med mig = kaos! Men allt löste sig bra, hon mår bra, barnet mår bra men hon måste stanna på sjukhuset minst 8 dagar... tycker att det är så fruktansvärt synd om henne! Min värdpappa och värdmormor är hos henne nu, och även Pierce så jag sitter ensam i lägenheten framför tv och kollar på Ice Age men det är rätt skönt faktiskt!
Min första vecka hos familjen har gått bra, börjar känna mig "hemma" nu. Nu kommer helgen och jag är ledig, är även ledig på måndag för då har dom en dag då dom hedrar de som dog i kriget så alla är lediga och allt är stängt!
Pierce är en liten charmgosse, han visar nya söta och roliga sidor varje dag, men han har även sitt dåliga humör! Det är tufft att säga no om och om igen!
Tror inte att jag har något annat att skriva om just nu, har inte hänt så mycket. Ska utforska San Francisco i helgen tror jag, får se vad jag orkar, fortfarande tufft med tiden...
Hör av mig snart igen!


Kommentarer
Sofie

Tur att du hann o komma dit innan allt hände!

Du är en klippa!!!

2012-05-27 @ 17:36:18
Mormor och Johanna

Kul att prata idag med dig, söffeli!

2012-05-27 @ 18:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0