blev en lugn helg...

I lördags va det en marknad i Danville, urmysigt! Vi åt en snabb lunch och strosade runt. Senare bestämde vi oss för att åka till ett köpcentrum och så klart tog vi fel avfart och kom ut på en annan motorväg som tog oss helt fel men vi löste det och hittade vägen till köpcentret!
Jag umgicks så klart med Molly hela helgen :-) I söndags gjorde vi inte mycket på spökfesten blev inställd, det blir av nästa helg istället. Vi åt lunch, åkte till walnut creek och på kvällen såg vi Taken 2 på bio!

Nu har veckan börjat igen, långa dagar men regn o rusk!
Faktiskt så har fet varit riktigt mysigt med regn efter 5 månader konstant sol. Det är dock inte jätteroligt att försöka sova då jag har ett fönster i taket... det håller mig vaken... sen upp och jobba en lång dag....

Sarah o Clay har börjat planera vår semester i mars, jag tänker inte säga vart vi åker än för det är inte hundra men jag kan säga att det kommer bli awesome!!

See you soon




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0