underbara nyheter

Hej mina vänner!
Den 15 november landar ett plan i San Francisco och på det planet sitter min mamma, pappa, syster, mormor och min farbror! Helt underbart! Vi ska utforska San Francisco, åka till LA och kolla läget där och sen fira Thanksgiving tillsammans med min värdfamilj! Känns lite konstigt att man har en svensk familj o en amerikansk familj... haha jag vet inte!
Jag längtar till min svenska familj kommer!!!

Vad händer annars i mitt liv? Inte speciellt mycket just nu, jobbar häcken av mig. Sarah o Clay kan aldrig hålla tider så jag jobbar alltid övertid men idag sa dom att jag ska få extra betalt så det gjorde ju det hela lite bättre :-)

Förra helgen spenderade jag mycket tid med Molly men träffade även Lisa en stund!
Nu är det ny vecka och nya dag...
See you soon!



Kommentarer
Elisabeth

Så underbart för dig att du får beöka av alla dina nära och kära. Då kan du visa dem dina favoritplatser och de får träffa din amerikanska familj. Jag förstår att du längtar till den 15 november! Hoppas ni får en härlig tid tillsammans!

2012-10-11 @ 07:07:22
Elisabeth

..."besök av" menar jag förstås! Det är svårt att få det rätt ;-)

2012-10-11 @ 07:08:27
Johanna

Gullig bild... ;)

2012-10-11 @ 21:26:32
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0