26 September 2012

Jag vet att jag är dålig på att blogga, men det har inte hänt så mycket och då känns det som att det inte är någon idee att blogga...
 
Men iallafall, i helgen va jag ensam hemma och Molly kom över och stannade över natten. Vi hade bara en lugn och skön helg, gjorde inte alls mycket. Vi kollade på massa filmer och är massa glass! Skönt att få en paus från värdfamiljen...
 
Denna vecka är sarahs sista vecka som mammaledig, det betyder att nästa vecka börjar mitt tuffa liv... Ensam med 2 barn och en hund, hur ska detta gå??
Clay är hemma denna vecka med Sarah och dom umgås med barnen till ca 13-14 sen börjar jag jobba och ta hand om dom medans Sarah o Clay gör olika saker tillsammans. Så jag jobbar till 21-22. Pierce går och lägger sig vi 20 och Cate sover som en stock så jag kan sitta och njuta av One Tree Hill. Ganska soft.
Idag ska jag nog ta dom till parken, första gången jag gör något sånt själv, vi får se hur det går. Det värsta som kan hända är att vi får åka hem efter tio minuter... Hoppas att den lilla bråkstaken är duktig idag.
I morgon, torsdag är jag ledig igen till 14 tiden och sen på eftermiddag ska vi på en dino"föreställning". Vi får se om Sarah fäljer med eller om jag blir ensam med barnen. Sen på kvällen kommer Clays mamma och stannar över helgen.
På fredag mina vänner då är jag leeedig såååååå skönt med långhelg!!
 
Jag har börjat pfå lite hemlängtan igen, Ibland känns Au Pair jobbet som ett slavarbete, och det gör att jag bara vill skita i allt och komma hem igen. Men jag ger inte upp så lätt... Jag tycker fortfarande om Sarah o Clay. Det är så jobbigt att gå runt i en annans hus och aldrig känns sig 100% bekväm. allt man gör hemma utan problem gör man med ett litet hinder här.
 
Jag saknade dig så idag Amanda, jag satt i en park och åt frukost idag och då tänkte jag på våra picnicar. Jag ville bara ha dig här! Jag vill bara ha dig här! Jag saknar dig så mycket!
Jag hoppas verkligen att vår plan kan bli verklighet och att du hinner spara massa pengar! :-)
 
Det får bli att för idag!
See you soon!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

<3 det vet du redan. Jag kommer snart till dig min vän!!!! Love

2012-09-27 @ 19:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0