Dag 1

På fredagen träffade jag Matilda, Molly o Catrin, vi åkte till Blackhawk Plaza o åt sushi, eller jag o Molly åt sushi o dom andra åt tråkig kyckling ;-)
På lördagen ringde klockan på 6, suck, o jag åkte till walnut creek för att hämta Lisa. Vi köpte kaffe o började vår resa mot South San Francisco. Vi blev lite ovänner med gpsen på vägen men hittade efter mycket om och men till hotellet o till vår weekend course. Dag 1 bestod av
* kl 8 - check in o breakfast
* kl 9 - opening session
* kl 9.30-11.30 child development
* kl 11.40-1.30 learn through play
* kl 1.30-2.30 lunch
* kl 2.30-4.30 personal safety
* kl 4.40-6.30 zumba

Vad drygt att jag gjorde kl innan varje klockslag, som att ni inte hade fattat det liksom... tog mig ju bara så där en halv timme extra o skriva detta inlägg o jag ÄLSKAR ju verkligen att blogga... ibland kan jag bara säga suck fia!

Men iallafall, som ni förstår så va det full fart hela dagen. Inte mycket paus. Nu på kvällen hämtade vi Matilda på tågstationen o pizza o sen tog vi med henne till hotellrummet o hade pizza picknick på sängen. Hur ska jag kunna åka hem o klara mig utan henne när jag är med henne varje dag här?
Vid 00 tiden körde vi henne till tåget igen o nu ska vi sova, väntar bara på att hon ska komma hem o höra av dig så jag vet att hon är okej!

Imorgon kör vi igen o mer om det får ni veta på söndag!

God natt!
See you soon!


Kommentarer
Matilda

Hihih aaaw söötis !! Kommer bli jättetomt utan dig här , allt kommer bli så tråkigt :(((
Äee det är fan illa att vi som nu, inte kunde träffas ikv och då kör vi skype ist som kompensation :p usch.. jag kommer sakna allt med dig !!!

2013-04-23 @ 07:57:39
URL: http://byminiformini.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0