9 månader

Imorgon har jag varit i USA i 9 månader, känns som jag åkte igår.. Tiden går riktigt fort. Om 3 månader o 2 veckor åker jag hem :-) Hawaii är bokat nu, flygbiljetter hem är snart bokad, nu är det bara några veckor kvar...
Sarah o Clay är sugna på att göra en profil åt mig på match.com, bygga mig ett poolhouse o massa annat för att få mig att stanna kvar. Dom vill inte att jag åker!

Jag har inte riktigt något att skriva om, inget speciellt som hänt direkt, livet rullar på som vanligt. Förra helgen gjorde vi inte mycket. Åkte till walnut creek med Matilda. Hade en myssöndag med alla mina tjejer. Inget speciellt.

Pierce är en liten bråkstake igen, vissa dagar är han jätteduktig o andra dagar är katastrof, men jag antar att sånt är livet.
Cate tar sig fram fortare än vinden nu o det gäller att vara snabb. Hon blir snabbare o snabbare för varje dag. Hon kryper, pratar, skrattar o hon är den sötaste!

Nu måste jag återgå till jobbet, Cate måste äta o Pierce behöver lite uppmärksamhet!

See you soon!




Kommentarer
Karin

LÄNGTAR! Jag vill åka NU!

2013-02-14 @ 15:05:14
URL: http://www.mittifolkhemmet.se
Oskar

Hej!:)

2013-02-15 @ 19:16:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0