Börjar bli gammal...

Nu äntligen kom dagen då jag blev 21, nu ska det börjas festas ;-)
På morgonen den 29/1 fick jag paket av Sarah som va från min mamma o pappa, ett jättefint smycke från Pandora o en parfym :-) Min syster gav mig en heldag med massa mys, bio, mysfila när jag kommer hem :-) Mormorn min skickade blommor, blev en överraskning när jag öppnade dörren o där står en stor bukett rosa blommor! TACK SÅ JÄTTEMYCKET MAMMA, PAPPA, JOHANNA O MORMOR <3 <3 <3
På kvällen var det meningen att Sarah o Clay skulle fixa barnvakt o ta mig till ett svenskt ställe i San Francisco. Men såklart blev barnvakten sjuk o det slutade med att vi tog barnen till en restaurang i Danville. Det blev riktigt mysigt, Sarah beställde ett glas vin till mig o restaurangen bjöd mig på glass med ett ljus i. Så tillsammans med Pierce blåste jag ut ljuset o åt glassen :-) Väl hemma hade dom tårta o sjöng för mig. Fick ett roligt kort och 100 dollar :-)
På onsdagen träffade jag mina tjejer! Helmysig kväll med en fin middag i Danville!! Jag fick en Pyjamas från Victoria Secret, min nya älskling! Rosa med vita prickar, helmysig!!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag o tjejena åka till Lake Tahoe!! Underbart!

See you soon


Mina tjejer!

Blommor o paket!

Paket från mor o far



Gissa vilken typ av tårta ;-)


<3


Kommentarer
Amanda

ååh fin födelsedag! <3

2013-02-01 @ 10:30:03
Elisabeth

Ja det blev ett riktigt firande och nu är du vuxen! Kram!!

2013-02-02 @ 09:24:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0