Cheesecake, IKEA o au pair möte

I fredags så bestämde vi oss för att äta middag på cheesecake factory, så klockan sent på kvällen efter en lång dag så träffades vi, Matilda, Catrin, molly o jag o hade en jättetrevlig kväll. Satt o åt o skrattade åt allt tills vi blev för trötta o åkte hem o la oss...



På lördagen styrde vi bilen mot läskiga Oakland för att besöka IKEA. Där åt vi köttbullar, potatismos o drack julmust! Köpte hem delar till ett pepparkakshus, pepparkaksdeg o några julmust. Så någon dag i vecka blir det pepparkakssbak o husbygge!
På kvällen jobbade jag några timmar medans Sarah o Clay gick på bio. Kollade på Flykten fran Alcatraz o drack julmust när barnen hade somnat.


På söndagen va det ett Au Pair möte för mig med andra au pairer. Så vi skulle ha med oss ett paket för 15 dollar o någon mat fran ditt hemland. Jag köpte köttbullar på IKEA o värmde upp, enkelt o snabbt. Jag köpte ett Starbucks kort på 15 dollar.
Vi lekte paketleken o åt mat. Jag vann ett jättestort stt med nagellack så det va ju helt okej :-)

Nu har Cate vaknat så dags att börja jobba igen ...

See you soon!


Kommentarer
mormor

ni har ju bara sååå himml roligt tillsammans - BRA!!

2012-12-11 @ 15:36:22
Oskar

Gnägg Gnägg köttbullarna!

2013-03-02 @ 08:14:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0