trött!

Vaknade av att jag blev tagen, blev jagad i drömmen. Sprang runt på en skola o mer vet jag inte förutom att jag blev tagen o efter det kunde jag inte somna om... Det enda jag ville när klockan ringde va att somna om men nej då, en halv timme ingen jag egentligen börjar kommer clay o knackar på dörren o undrar om jag kan ta cate samtidigt som han räcker över henne, hinner jag ens säga ja eller nej ? ;) Han sa att Sarah slutar tidigare idag, vi får väl se med det...
Annars ska det regna idag, det är ju faktiskt vinter här, betyder snart jul, julgranen är klädd, paket överallt, palmer i trädgården, igår gick jag i t-shirt o kort byxor, solen skiner o det är typ 16-18 grader, julkänsla? Inte det minsta!
Igår träffade jag Matilda på en playdate, barnen fick leka medans vi pratade, underbart!
Idag händer det nog inte mycket, åka o handla o ikväll träffa molly :-)

See you soon





Kommentarer
Elisabeth

En sån gullig unge! Så stor honm har blivit allaredan! Hinner hon börja gå innan du åker tillbaka till Sverige?

2012-12-04 @ 19:52:10
pappa

Du kan ju alltid åka in till Union Square. Där var det ju lite julstämning... :-)

2012-12-05 @ 09:18:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0