God morgon / god kväll!

Har inte så mycket att skriva om idag, har skypat lite med mormor och Johanna imorse och nu sitter jag själv i lägenheten. Alla andra är på sjukhuset, borde också gå och hälsa på men känner att jag kan vänta en dag så Sarah får den vila hon behöver. Pierce har en annan barnvakt idag, jag får inte jobba mer, har jobbat mina 45 timmar denna vecka!
Igår kollade jag läget i mitt område och va alltså ute och gick i över 2 timmar, men det var kul att se sig omkring. Satte mig även och kollade en stund på Baseball! På kvällen var det bara jag och min värdmormor hemma så vi tittade på Pretty Woman och åt jordgubbar med mjölk, blev en riktig "Mamma&Sofia" kväll bara att du saknades mamma! Sen tog vi en tidig kväll och jag drömde någon konstig dröm...
Så det var min lördag, får se vad söndagen bjuder på!


Kommentarer
Sofie

Låter härligt Sofia, promenader i nytt område...toiwo-rundan känndes det som om du kunde när du åkte ;-)

Kramar till dig

2012-05-28 @ 21:51:34
Sofie

Och hur tar man bort o korrigerar ett stavfel i förra kommentaren...går förstås inte....är väl bara till att skämmas ;-(

2012-05-28 @ 21:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0