en vecka jag alltid kommer att komma ihåg

Veckan med familjen va helt underbar, saknar dom redan igen!

I torsdags körde Sarahs mamma mig till bartstationen o jag tog tåget till flygplatsen. Efter en o en halvtimme kom dom äntligen och det blev många kramar o många lyckotårar. Vi åkte o hyrde en bil o sen begav vi oss till hotellet o åt lite middag.
På fredagen va jag tvungen att jobba halva dag men vid 2 tiden plockade dom upp mig o vi åkte till Walnut Creek o kollade läget innan vi åkte till hotellrummet o tog en lugn kväll o beställde hem mat.
På lördagen packade vi bilen o tog Highway 1 till LA, helt fantastiskt. Vi stannade o spenderade natten i Ventura beach innan vi åkte dom sista milen till LA. Väl framme så checkade vi in o begav oss till Walk of Fame. Vi åt en god middag o tog en tidig kväll. Morgon efter hoppade vi på en buss som visade oss vart alla kändisar bor, Hollywood-skylten ja nästan allt näsbenet måste se i LA, runt Hollywood området. Sen gick dom andra till hotellrummet medans mamma o jag gick på en liten shoppingrunda :-)
På tisdagen åkte vi till Santa Monica beach innan det va dags för den långa resan hem...
Dagen efter åkte vi in till San Francisco o hoppade på båten till Alcatraz, inte helt fel o ha sett det. Lunch åt vi på pier 39 och kollade lite i affärer o på sjölejonen innan det va dags att åka tillbaka för att äta middag med Molly!
Torsdagen, thanksgiving, på morgon åkte vi över Golden gate o gjorde en liten utflykt innan det va dags för den svenska familjen att träffa den amerikanska över en thanksgiving middag. Det blev mer än lyckat, Clay höll ett fint tal om mig o Sarah grät innan vi skar upp kalkonen!
Fredag o lördag bjöd på shopping, goda luncher, fix av fötter o händer o ost o kex på hotellrummet.
Igår åkte dom hem igen o jag saknar dom redan, vardagen är som vanligt o Pierce säger nej till allt o Cate gråter...
Men tack, mamma pappa Johanna mormor o Anders för en underbar vecka och det va helt underbart att få träffa er igen! <3

See you soon

Har fler bilder att visa men dom är fortfarande på kameran så dom får vi ta en annan dag!