Låt det bli torsdag!!!

på torsdag får jag äntligen krama min familj! Efter 6 månader... sen är det ytterligare 6 månader o sen kommer jag hem! :-D

Helgen bjöd inte på så mycket, Molly o jag hade en mysig dag i Alamo, fixade våra naglar o sen sov hon över här :-) I söndags åkte vi till Walnut Creek och sen va det inte mycket mer med det!

På onsdag har jag varit i staterna i exakt 6 månader, och på onsdag kommer även Sarahs mamma o på torsdag kommer familjen, har en känsla av att denna vecka kommer gå fort!

ta hand om er!
See you soon




Kommentarer
Elisabeth

Åh vad underbart det blir för dig när HELA familjen kommer till dig. Ha det så himla kul!

2012-11-15 @ 17:02:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0