trick or treat?

Halloween i USA, kan ju säga att det är lite mer än i Sverige!

Förra helgen fixade vi pumpor som sattes ut o tändes idag, en stor godisskål och en söt liten fågel o en läskig dinosaur gick trick or treat. Jag va med en stund men sen åkte jag vidare för att kolla på alla hus med Molly som min far sagt att jag borde göra. Bäst att lyssna på farsgubben min! Mycket riktigt som han sa, husen är verkligen halloween"iga"...

Igår gjorde jag o Pietro halloween cupcakes, smakar förjvligt men dom är rätt söta... Idag ritade vi massa pumpor som vi satte upp i fönstret :-)

Idag har jag tänkt extra mycket på min fina kusin som tog sitt sista andetag för ett år sedan , hon är alltid med mig och jag saknar henne så <3

Nattinatt, See you soon!









Kommentarer
mormor

jätteroligt att se hela "din familj" på en bild !!

2012-11-01 @ 13:20:32
Pappa

Är det deras hus med spindeln och spökena? Typiskt amerikanare... :-)

2012-11-03 @ 15:29:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0