En bra Torsdag!

Vi började dagen med att Matilda kom hit på frukost , hon höll oss sällskap några timmar innan hon hämtade hennes värdbarn. Sen begav vi oss till parken med Matilda o stannade där i några timmar :-) Pierce o Cate sov i vagnen så vi kunde njuta i solen o värmen. Idag har det varit riktig sommar här, jag är fortfarande jättevarm och känns som jag aldrig kommer få tillbaka min normala temperatur!
Sen begav vi oss hem igen, Pierce Cate o jag. Cate tog en liten powernap och Pierce o jag tog en dusch. Sen lagade vi pasta o köttbullar med en fräsch sallad!
Nu sitter vi här o väntar på mamma som vill träffa dom innan dom går o lägger sig för natten :-)
Pratade med Pierce om att Anja snart kommer o jag kommer kommer åka, det låter ungefär så här:
Pierce, Do you want me to leave?
No I don't, I want you to stay here forever Fia, because you are the best.
Min villa pojke, kommer sakna honom så mycket! Nu kom han precis o gav mig en Puss o sa, I love you!
I love my babies!!












Kommentarer
Pappa

Skumt vad fort tiden går. Känns som det bara var nån vecka sen vi satt i bilkö utanför Stockholm och du var orolig att inte hinna med planet :-)

2013-04-19 @ 07:18:12
Matilda

Hahah söte pierce dååee :D tack för en mega go torsdag !!!

2013-04-19 @ 18:58:43
URL: http://byminiformini.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0