En vecka för mig själv.

Jag kan börja med att berätta att jag pratade med den tyska tjejen och vi pratade i över en timme. Berättade för Sarah o Clay att jag tyckte att den tjejen verkar som en bra Au Pair för dom. Förra veckan sa dom ja till varandra så nu har Sarah o Clay en ny au pair som kommer i början av maj... Snacka om att jag har blandade känslor. Kan titta på bilder på värdfamiljen, lipa som en bebis över att jag ska lämna dom o andra dagen kan jag inte vänta på att få åka hem. Det känns som jag gör fel val... Varför förlänger jag inte? Bara 6 månader? Men nu är det försent... Fast ändå är jag så glad över att få åka hem o träffa alla. Ta en kaffe på stan med kompisar. Gå över till grannarna o hälsa på. Åka till stan o hälsa på Johanna eller mormor för en fika. Sova i min egen säng o vakna upp hos mamma o pappa. Något som jag gjort i flera år, något som jag kommer göra flera år till. Jag har bara 11 veckor kvar att vakna upp i mitt rum här. 11 veckor... 11 veckor, ursäkta språket men vafan tog tiden vägen? Vad hände?  Kändes som det va igår jag åkte hit...
Sarah vägrar att prata om dagen jag åker hem, hon säger att hon inte vill tänka på det nu, det kommer bli tillräckligt svårt den dagen jag åker...
Hon pratade här om dagen om dom sommarklänningarna hon köpte till Cate, att vi ska klä henne i dom i sommar, jag kollade på henne o sa, ja det är i sommar ja då är inte jag kvar... Hon gick från ett leende till en ledsen min. Bara saker som sånt är så svårt, när dom pratar om allt dom ska göra efter jag åker hem. Hur jag inte får vara en del av det. BLANDANDE KÄNSLOR kallar jag det.
 
 
I lördags åkte dom till Texas, till Sarahs mamma så nu har jag huset för mig själv. Ska bli skönt med en ledig vecka. Bara jag o Finley hemma (hunden). Han får egenligen inte sova i sängar men det struntar vi i denna vecka o har gosat varje natt.
Idag gick jag til banken o fixade ett sparkonto o satte över alla pengar jag sparat till Hawaii o veckan i SF med Karin. Bokade även en tid för att ta mitt Kali-körkort. Bättre sent än aldrig eller hur?
 
Nu ska jag sätta mig i solen en stund o bara njuta för här är det sommar för mig!
 
See you soon!
 
Här kommer en bild från Tahoe, fina Tahoe på mig o Matilda.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Du har rätt, tiden har verkligen gått fort. Nu får du njuta av dom sista veckorna!

2013-02-27 @ 07:54:39
Oskar

Micke har rätt ta vara om dem veckorna och ta det lugnt och va med kompisar fast du får ju inte glömma bort att ta hand om barnen;)

Kram Oskar

2013-03-01 @ 20:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0