Hahaha, nu mår vi så bra!

Nu är det så här, fråga mig inte hur och varför men vi FICK HUSET !!!! Så vi flyttar nästa helg. Flyttar ut till ständigt 30+ och sol! Kan det bli bättre?? Nej, det är helt underbart!! Så fort Sarah o Clay ger mig länken med bilder på huset ska jag lägga upp det på här så ni kan ta er en titt!
 
Jag klistrar in lite bilder så kan ni se hur lägenheten vi bor i nu ser ut.
 
1. varddagsrum
2. kök
3. hall
4. Sarah och Clays rum
5. mitt rum
6. mitt rum
7. mitt badrum
 
 
Annars då ?
Det är fredag, och det är ju inte helt fel. Imorgon åker jag till Redwood City och sover över där. Vi får se vad vi hittar på och vad vi känner för!
Veckan har annars varit bra. Alla är ju så glada nu när vi har huset.
 
Blir ett kort inlägg, hör av mig på söndag eller måndag igen.
See you soon !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Oh, vad kul Sofia! Ser fram emot bilder på huset..spännande. Stolt o imponerad av dig...så mycket du tar dig för!!!
Kram Sofie

2012-08-10 @ 23:41:58
MORMOR

Så himmla skönt för er aLLA -- nu är Sofia HAPPY !!KRAAAM från momo

2012-08-11 @ 10:12:50
Johanna

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :D

2012-08-11 @ 11:07:24
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0