Tuff vecka

Clay reste med jobbet måndag till onsdag, vilket betydde att jag o Sarah va ensamma med barnen en halv vecka. Såklart jobbade hon sent alla dagar så hon va inte hemma innan 8, jag antar att det va okej bara att jag va sjukt trött.
Onsdagen hade vi dock en trevlig stund o vi satt o pratade i timmar. Hon är riktigt underbar o jag kommer verkligen sakna henne när jag åker hem. Kommer sakna hela familjen...
I lördags vakade P o jag pepparkakor. Självklart blev det dinosaurier....

Igår gick jag på bio med Catrin, en tjej från Tyskland. Det är som att umgås med Krenare, dom är precis likadana, gör allt likadant o är lika underbara!
Idag träffar jag Catrin o Molly vid ett shoppingcenter, det blir säkert jättebra. Ikvall byter Molly o jag julklappar o på söndag ska jag baka kakor med Sarah o Pierce, kakor son vi get till tomten :-)

See you soon




Kommentarer
Pappa

Pepparkakor till tomten... Hmmm... Hinner han verkligen runt till alla där borta. USA är ju VÄLDIGT stort :-)

2012-12-23 @ 10:45:58
Elisabeth

Vill bara skicka en hälsaning från oss, Karin, Leif och Elisabeth, här i Melbourne, Australia och önska en riktigt GOD JUL!
Kram

2012-12-24 @ 11:14:55
Anonym

Kära Sofia, nu sitter vi i soffan hemma hos svärföräldrarna o ser på Kalle & hans vänner ;-)
Tankarna vandrar till dig, undrar vad du gör idag? Arbetsdag som vanlig måndag? Vår julhälsning har förmodligen inte hunnit fram...men du känner ju mig..sista minuten funkar ju inte då man ska skicka brev till USA. Vi önskar dig en riktigt fin om än annorlunda jul!!! Stor kram från Sofie, Mattias, Oskar o Hilma

2012-12-24 @ 15:24:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0