Äntligen fredag!

Tiden går ruskigt fort, igår firade jag 2 månader med värdfamiljen, det känns som jag varit här förevigt men ändå känns det som jag kom igår, skitjobbig känsla! Nu är det bara 10 månader kvar hos familjen och det kommer gå äckligt fort! Jag satt och tänkte på att dom snart kommer börja leta efter en ny familj och att jag kommer sakta men säkert glömmas bort, och varför i hela friden tänker jag så?!  Ibland undrar man...
Men det betyder att jag trivs väldigt bra och Sarah o Clay är jättehärliga. Den lilla jobbiga saken är att dom är så himla trötta eftersom Cate håller dom uppe om nätterna och deras dåliga humör kan smitta, men självklart förstår jag dom!
 
Jag har inte gjort så mycket denna vecka, passat Pierce och ibland även Cate. Dagarna flyter på som vanligt och tiden flyger förbi!
I onsdags lät jag Pierce sova i vagnen så jag kunde äta lunch med en annan svensk tjej, Caroline. Hon bor rätt så nära mig så vi möttes på Fillmore street och gick och åt lunch på Tacobar! Efter lunchen gick vi äver till "Marina Area" , gick över alla dessa backar, men det gick bra dit, då va det mest nerför. Backarna är så himla branta så jag är livrädd för att tappa vagnen så varannan sekund får jag kramp i händerna eftersom jag håller så hårt i vagnen...
Men iallafall, vi hade kul, lekte med Pierce på en gräsplätt och samtidigt som vi hade Alcatraz och Golden Gate bron ett stenkast bort.  
Sen var det alltså dags att gå hem, ååh fy, haha det känns fortfarande i benen! Alla backar som vi gick ner fick vi ju även gå upp igen, ett riktigt bra träningspass! Skönt känsla när vi var på plan mark igen...
 
Cate gör fortfarande bra ifrån sig och Pierce börja acceptera att han har en lillasyster.
Fortfarande inga nyheter om huset, vi väntar fortfarande på svar.
 
Helgen kommer jag spendera i Redwwod city med en svensk tjej. Det lär säkert bli att gå till poolen, sola bada, laga god mat, gå ut och käka, kolla på en bio kanske och även en heldel Au pair snack! 
 
Vi får se hur helgen blir men en sak är säker, f¤n vad skönt det ska bli med helg!


Kommentarer
Jag sjävl

Bilden på den prickiga Pierce är när vi leker med färgade såpbubblor, jag och Sarah fick oss ett härligt skratt!

2012-07-20 @ 05:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0