ÄNTLIGEN!

Jag har äntligen tack vara min fina pappa fått min dator! En fin (såklart HP) dator! Känns inte bra att inte ha bloggat på ett tag, men nu lovar jag att det blir ändring på det!
 
Det har hänt en heldel i mitt liv nu, jag lever mitt San Francisco och vardagen blir lättare och lättare, hemlängtan är inte alls lika tuff längre, trodde verkligen att jag skulle ge upp ett tag men nu känns det bättre även om det är svårt ibland, men det kommer det nog alltid vara.
Sjävla au pair jobbet är skitjobbigt! Hahaha dom som trodde att det skulle bli ett enkelt och slappt liv har så fel och jag har bara en unge! Men det är absolut roligt och jag trivs med det. Pierce är verkligen en gullunge! Jag smälter varje gång han säger Fia come eller Fia Fia Fiiiiiiiiia och kommer och klänger och kramar mig.
 
Cate har kommit hem från sjukhuset nu, 3 veckor tididgare än vad doktorn trodde, hon är fortfarande väldigt liten och blir snabbt trött och orkar knappt äta utan att somna. Hon har även magproblem och har det lite jobbigt ibland.
Pierce har det också jobbigt, han får ju inte all uppmärksamhet längre så han skriker och gapar för minsta lilla, jättekul klockan 8 en söndagsmorgon...
Dom har också laggt ett bud på ett hus och tro det eller ej dom fick det!!!! Nu är det bara lite problem med banken så det är väl 90% säkert att vi har huset, jag hoppar verkligen!!!! Huset är inte jättestort men det är en stor bakgård och en stor pool :-D
 
Jag har börjat umgår mycket med en svensk tjej som bor i Redwood city det är ca 50 min från San Francisco med tåg! Hon är helt underbart, blir dock drygt när jag flyttar...
Men vi har haft pyjamasparty 2 gånger och stt mycket tillsammans!
Igår körde jag för första göngen själv i San Francisco och hade sällskap av denna tjejen, jag premiär körde över Golden gate bron med en fet bil! Snacka om nervöst men det gick bra! Det är faktiskt ingen big deal att köra här, lite jobbigt med alla filer och vilken man ska välja, det är nog det enda!
 
Jag sänder en extra tanke till mina fina granner och många styrkekramar!
 
Här kommer lite bilder från mitt San Francisco liv!


Kommentarer
Pappa

Hej igen och tack för senast. Fick ta sovmorgon... :-)
Nu håller vi tummarna att det blir klart med huset och flytten!

2012-07-09 @ 10:28:46
mormor

efterlängtad blogg!så mycket du får vara med om "lilla" Sofia!KRAM and take care !!!

2012-07-09 @ 12:54:12
Johanna

Ja, äntligen en uppdatering! :D Skype sen dårå? Håller mig inloggad!

2012-07-09 @ 15:47:14
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se
Oskar

Vilket ställe jag vill också vara där!!! vi får ta och snacka skype snart.ha det så bra!!

2012-07-12 @ 16:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0