San Francisco

I söndags åkte jag o Molly in till San Francisco med 5 andra tjejer. Vi hade en jättretrevlig dag och en lång dag med tankte på att vi ändrade klockan...
Vi började med att åka till hippi"området" där några av tjejerna fixade hål i öronen och vi andra satt och väntade och väntade och väntade. Sen begav vi oss äntligen till den finaste bron, Golden Gate! Där spenderade vi några timmar innan det va dags att åka hem igen.
 
 
 
 
 
Snart har jag varit här i 6 månader och snart kommer min fina familj hit, om typ en vecka och 1 dag sen ses vi! Ska bli så skönt att få komma iväg o umgås med min familj, och att ha ledigt!!
 
See you soon!
 
 


Kommentarer
mormor

härliga bilder !!

2012-11-09 @ 11:09:36
Anonym

Sofia-gumman, så vi saknar dig...svårt att förstå att det gått ett halvår, men eftersom vi ser o läser att du har det bra känns det ok. Vilken fin bild på dig vid Golden Gate!!! Stor kram fam Lindell

2012-11-11 @ 16:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0