en heldag med Molly

5 månader i USA, det firades igår vill jag lova!!
 
Jag hämtade upp Molly runt lunch och vi åkte in till Danvilles downtown och strosade runt lite. Sen åt vi en riktigt fin och god lunch på ett flottigt ställe. Danville är ett "rikt" område. Man känner sig lite vilsen om man säger så...
Efter lunchen gick vi runt lite till och sen gick vi och unnade oss en efterrätt, frozen yoghurt, bästa som finns!! Sen mina kära vänner bestämde vi oss för att gå och få massage! En timmes helkropps massage, UNDERBART! Helt öm i kroppen nu!
Sen gick vi och såg en riktigt bra film, vi skrattade så tårarna rann. Sen va det tack o hej haha.
Dagen igår va en höjdar dag!!
 
Idag skypade jag lite med mamma och pappa för att planera lite vad som händer när dom kommer. Vi kommer spendera några dagar i LA och några dagar i SF. Jag bokade precis 6 biljetter till Alcatraz så det är ett stopp vi gör.
Exakt en månad + en dag sen kommer dom!!!!
 
Idag ska jag träffa Caroline och Johanna i Walnut Creek, har inte träffat dom på länge så det ska bli trevligt!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen.
See you soon!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0