Höstväder.

Denna vecka har solen värmt oss mer än behövligt, det har varit riktigt hett och AC har gått på högsta nivå! Inte riktigt som Sveriges höst! Utomhus kan man inte andas och bäde jag och Pierce börja klaga och det slutar med att vi båda blir sura o går in... Cate, hon älskar denna värme, tar henne 2 sekunder sen sover hon som en stock, inne gråter hon i en halvtimme innan hon somnar..
 
Annars har allt varit bra, veckan med bäda barnen har gått riktigt bra. Det gäller bara att planera fast det går inte att planera, vi försöker komma iväg ex vid 10 men vi kommer inte iväg innan 11:30, så alla där ute med barn, nu ver jag hur det är ;-)
Men Pierce har duktigt men jag tycker lite synd om honom nu när Cate har en tuff tid och gråter hela tiden. Han frågar mig alltid om jag kan lägga Cate i vagnen och leka med honom...
 
Annars har det inte hänt mycket, jag är förkyld och jag hatar det. Jag umgås fortfarande mycket med Molly och vi hittar på olika saker. Vi såg en jättebra bio igår och hade en trevlig kväll.
 
Jag har snart varit här i 5 månader, snart 6 månader och då har jag gjort hälften, det är bara så sjukt att förstå, tiden kommmer gå så fort, tiden går så fort!
Jag trivs fortfarande bra och jag och Sarah får bättre och bättre kontakt, vi pratar nästan om allt nu förtiden. Det är en jätteskön känsla!
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på TV innan det är bedtime!
 
See you soon
 


Kommentarer
Pappa

Ja då vet du hur det är att ha två barn, som är födda ganska tätt :-)

2012-10-05 @ 07:14:02
Anna Wiklander

Jättekul att följa dig på bloggen Sofia! Och tack för det fina vykortet, Vincent vill läsa det hela tiden! Det låter som att LA var ett bra ställe, kul! Vi komm aldrig så långt söderut blir lite avis på dig! Sköt om dig!! Kramar Anna & grabbarna

2012-10-05 @ 21:01:38
mormor

. . . och att vara gammal mormor med två (UNDERBARA)blöjbarnbarn !!!!

2012-10-13 @ 13:43:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0