regn o dunder

Ååh vilken underbar känsla jag fick idag när jag körde hem o det började regna och blixtar!! Jag önskar att det blir ett riktigt oväder snart så Pierce och jag kan ha mys inomhus , måste erkänna att jag saknade den svenska sommaren ;-)

Idag har jag o Pierce målat massa dinosaurier på vägen med "asfalt-kritor"(?) Cate har vart en pigg glad tjej idag och hon har pratat o skrattat hela dagen!
Pierce gjorde Sina behov på pottan och fick ett litet pris, en dinosaur t-shirt, överlycklig pojke!

Jag kom precis hem från en kväll med Molly, man behöver komma ifrån värdfamiljen ibland!

Nu ska jag sova och samla krafter till en ny intensiv dag, har ni några tips på vad vi kan hitta på imorgon? Mina idéer börjar ta slut...

See you soon!





Kommentarer
saraSatsats

Jag har massa idéer! ;) pyssla ihop en kikare av tex gamla toarullar ( sök på Google för att se hur man kan göra) sen rita en skattkarta till Pierce och göm ngt litet pris. Så får ni både inomhus- och utomhusaktivitet! Miss u

2012-10-12 @ 02:13:12
Pappa

Han ser rätt stolt ut över sitt konstverk! Undrar om han har ritat själv? :-)

2012-10-13 @ 14:22:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0