Härlig dag.

En ledig fredag, kan livet bli bättre? Noop.
Jag började min dag med en lång promenad och även en bra bit jogging. Riktigt skönt start på dagen. (Ja, pappa jag svettades) Nu är klockan 12:30 och jag ska nog sätta mig i solen och äta lite lunch.
I helgen ska det bli riktigt varmt, upp mot 35 -40 grader.... och jag vill att ni ska veta att det är höst i CA just nu, snacka om skön höst. Men jag saknar faktiskt Sverigevädret, med regn o rusk... Sitta inne med ljus tända, titta på film och äta massa god frukt. Ja det saknar jag... Här går AC:n på högsta nivå för alla går runt och svettas. Men jag klagar inte, jag älskar vädret här och jag älskar CA.
 
Ikväll ska jag till Walnut Creek och träffa en par Svenska tjejer, ingen aning hur dom är eller hur dom ser ut, vi får se vad som händer och om dom är trevliga.
Vad resten av helgen bjuder på får vi se!
 
Det blir ett kort inlägg idag, Nu ska jag äta lunch.
See you soon!
 
Jag slänger iväg en extra tanke på min familj som har fint besök från Schweizi helgen!
 
 
Jag saknar LA, risken finns att jag flyttar dit för alltid, så himla härligt ställe!!!
 
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Vilken skillnad, 35 grader hos dig, och här är det typ 10 grader och regn. Om du skulle va hemma nu skulle du sakna vädret i CA istället :-)

2012-10-01 @ 07:17:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0