Kort vecka.

I måndags va jag ju ledig, i tisdag hade jag bara Cate och i går så gick tiden allmänt fort vilket betyder att det redan är torsdag...
 
I tisdags knackade Sarah på min dörr vid 5 på morgonen då jag hade lovat att jag kunde mata Cate så hon kunde pumpa och sen gå och lägga sig igen. allt gick bra men det va rätt jobbigt att gå upp klockan 8 sen. Men Sarah körde Clays bror till flygplatsen och tog Pierce med sig så jag hade bara Cate den dagen. Då gör det inte så mycket om jag är trött... Kunde vila när hon sov :-)
 
I onsdags hade jag Pierce och Cate lite av och till så Sarah kunde sova lite under dagen. Senare under dagen tog jag och Cate bilen till Safeway och handlade lite mat.
Den kvällen gjorde Sarah typ en fisksalsa, jättegott. Det roliga va att hon "kokade" fisken i lime, jag trodde det skulle bli typ som Sushi men icke, fisken va genom "stekt".
 
Idag då, idag har jag haft Cate och Pierce för första gången själv, Sarah åkte en sväng till jobbet vid 9-3, så 6 timmar själv med 2 små kalkoner. Men det gick så klart jättebra ;-)
Ikväll åker nog jag och Molly till ett shoppingcenter någonstans i Denville!
 
Annars rullar allt på bra, precis diskuterat med Sarah att jag gärna jobbar övertid och ibland helger för en extra slant, man blir ju inte direkt rik av att jobba som au pair...
 
Just nu sover Pierce i sitt rum och Cate sover i min famn, just nu mår jag bra!
 
See you soon


Kommentarer
Karin

Så mysigt det ser ut! Kram

2012-09-07 @ 21:45:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0