Ledig måndag!

Hej mina kära vänner. Idag har jag haft en ledig och skön dag. Har verkligen inte gjort någonting, kan det bli bättre? Okej, jag har faktiskt varit i poolen idag, det får räknas som något! Kanske, om jag får ta bilen att jag åker till Molly en stund ikväll, vi får se :-)
 
Annars har det varit en lugn helg, i fredags kom Sarahs syster och Clays bror och vi beställde mat och hade en trevlig kväll.
I lördags plockade Lisa upp mig och vi fixade våra naglar, åt lunch och sen klippte jag mig. Hade en trevlig dag i Danville.
I söndags började jag dagen med att skypa med min fina syster, tror vi pratade i typ 2 timmar. Kunde inte bli en bättre start på dagen!
Sen tog jag bilen, åkte och hämtade Molly och åt lunch och sedan tog jag med Molly hem till Sarah o Clays poolparty. Även det blev en trevlig dag / kväll.
 
Snacka om ett tråkigt inlägg men jag har inte gjort så mycket i helgen... Så ni får ursäkta ett tråkigt inlägg men ska ladda upp lite bilder så ni får titta på dom istället ;-)
 
See you soon!
 
1 poolen
2 huset
3-4 mamma, Pierce och mormor i poolen
5 Pierce och Cate
6 Molly och Sofia
 
 




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0