Pier 39

I lördags va planen att vi skulle cykla över Golden gate men tiden rann i väg så vi bestämde oss för att ta det en annan dag. Men vädret kunde inte varit bättre i lördags så vi tog oss till Pier 39 och strosade runt. Det va varmt varmt varmt. Det va det vi gjorde i lördags, jag Catrin Matilda o Molly. Strosade runt i San Francisco innan det va dags att äka hem igen då jag jobbade lördagskvällen.
I söndags hade jag en tråkslapp söndag, började dagen med frukost ute på restaurang med familjen o sen satt ute i solen ett bra dag.. rätt så skönt.
 
Sarah o Clay har börjat kolla efter nya Au Pairer, dom pratar med en från Columbia och en från Tyskland. Sarah o Clay vill att jag skypar med bäda tjejerna för att ta reda på lite mer o säga vad jag tror o tycker. Så i söndags pratade jag med tjejen från Columbia o idag när pierce o Clay sover ska jag skypa med tysken...
Jättekonstig känsla, att en annan tjej ska komma o ta över mina sysslor, bo med min familj, sova i min säng, pussa min barn, använda mitt badrum, sitta vid mitt skrivbord... Men jag tror att jag är redo att åka hem, även om jag kommer sakna mitt liv i Kalifornien som tusan.
 
Jag har mina flygtider nu, så den 26 maj klockan 17.30 flyger jag från San Francisco, mellanlandar i London 13.10 den 27 maj. Har en och en halv timme på mig att byta flyg i London o sen är jag framme i Köpenhamn runt 17 tiden... Kommer bli en låååång resa...
 
Just det, i New York, min första vecka på skolan så va jag med när dom filmade olika au pairer o för att sedan lägga ut på hemsidan för att göra reklam till andra ungdomar som ar sugna på att åka, o gissa vad, nu finns videon på Cultural Cares hemsida. "Meet our Au Pairs". Här kommer länken:
http://www.culturalcare.se/jobba-som-au-pair/
 
5 dagar kvar med jobb sen åker familjen till Texas o jag får en vecka för mig själv. 5 dagar!!! ska bli så skönt! :-D
 
Nu är det dags att vika tvätt!
See you soon!
 
 


Kommentarer
Karin

Så himla bra du va i filmen!! :D Nu har jag läst ikapp, å jag längtar till det är du å jag som hälsar på sjölejonen!!! ;D Å jag lovar, du får gtåta på min axel hur mycket du vill när vi åker!

2013-03-02 @ 00:26:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0