28/1-2013

Hade den bästa helgen på länge! Åkte in till San Francisco på lördagen med Matilda, Catrin o en ny tjej från Tyskland. Underbart väder med shopping och lunch! På kvällen körde vi hem till den nya tjejen som bor i ett poolhouse, så jäkla avis... Vi kollade på film och hade riktigt trevligt!
På söndagen hämtade Catrin mig o den nya tjejen o vi åkte o satte oss i parken o hade en picknick, 16 grader o sol, kunde inte bli bättre!
Senare så köpte vi lite mat, hämtade Matilda o Molly o åker återigen till nya tjejens poolhouse för ännu lite mer film o tjejsnack!

Nu ligger jag här o kollar på film medans Pierce o Cate sover. I Sverige fyller jag 21 men i USA måste jag vänta ännu en dag innan jag blir stor... så är jag 20 eller 21? ;-)
Nu ska jag återgå till filmen o äta lunch, bättre sent än aldrig eller hur?

See you soon!


Köpte nya Pyjamasbyxor på rean till mig o Catrin! :-)


Kommentarer
Pappa

GRATTIS på födelsedan :-)

2013-01-29 @ 15:19:53
Elisabeth o Leif

Ha den äran på 21-årsdagen! Kram

2013-01-29 @ 20:40:10
Sofie

Stort grattis Sofia, hoppas att du hade en kul födelsedag, låter som du firade redan i helgen...vad mysigt det låter. Stor kram från oss alla på 12:an...vet att Oskar redan grattat dig bad honom då hälsa från mig men nu kommer han inte ihåg om han gjorde det...själv är väl bästa dräng;-)

2013-01-30 @ 16:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0