4 månader kvar...

Grattis min fina ängel som fyller 11 år idag! Jag tänker på dig och jag saknar dig!
 
 
Känns som det va igår jag sa till alla jag träffade att jag varit här i 2 månader. Nu säger jag 8 månader. Det känns bara så sjukt, 4 månader kvar, det kommer gå fort.. Sarah har panik över att jag åker och att hon ska få en au pair som suger. Hon sa precis till hon vill ha en precis som mig. har man lite dåligt samvete över att man åker hem, ja det kan jag säga att jag har. Men jag känner att jag har gjort mitt och ett år var tillräckligt och jag känner att jag vill åka hem. Mitt liv i USA kunde inte bli bättre, jag har underbara vänner som jag kommer sakna så himla mycket och jag kommer sakna Cate som alltid skrattar och Pierce som alltid säger och gör roliga saker. Går inte en dag utan att man skrattar så man slutar andas.. Men nu ska jag sluta tänka så, jag har fortfarande 4 härliga månader kvar!!
 
I fredags fick Sarahs bil ett stenskott och såklart fick jag åka o lämna in den medans barne sov middag o Sarah jobbade. Så jag åkte förbi där ni borde mamma, pappa, johanna, mormor o Anders. Då log jag stort. Har härliga minnen från tiden ni va här!! Men det tog en timme innan jag hittade till detta ställe då det va gämt bakom träd och andra byggnader. Samtidigt som Sarah är hemma med barnen som vägrar att sova och som gräddet på moset va det olagligt för dom att laga stenskottet då det är precis där men tittar ut när man kör... Härlig fredag!
Men på kvällen träffade jag Matilda, Catrin o Gienna på en Grekisk restaurang, UNDERBART GOD MAT!!! Sent, sent sent hade jag en Skypedate med Karin o vi satt o pratade som det ena till det andra, men det tar vi en annan gång ;-)
Igår kom Catrin o hämtade, vi tog en Starbucks kaffe och åkte o hämtade Matilda o Molly och begav oss till ett köpcenter. Där spenderade vi hela dagen och på kvällen åkte vi till Matilda och såg på en film, åt glass och njöt av en lugn lördag!
 
Idag började jag dagen med ett lcc möte och sedan hämtade jag upp Matilda och Catrin och körde till tåget som tog oss till San Francisco. Vi strosade runt och njöt av staden.
Nu är jag hemma igen och ska antagligen gå o lägga mig för att jag är helt slut!!!!!
 
See you soon
Saknar när ni va o hälsade på mig <3
 
 
Catrin - Tyskland, Gienna - Tyskland och Matilda - Sverige!


Kommentarer
Pappa

Stannade du till vid hotellet i Pleasant Hill och kollade läget? Dom kanske saknade oss där i receptionen. The crazy swedish family... :-)

2013-01-14 @ 10:17:25
Fabo

Du har en sån underbar inställning till allt Sofia <3

2013-01-14 @ 12:18:07
mormor

REMEMBER ... mormors goda råd --- NJUT av de sista månaderna i USA !!!

2013-01-17 @ 11:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0