Happy day!!

Just nu skulle jag kunna gå i taket, har så mycket roligt planerat!!! Snart fyller jag 21, Sarah o Clay planerar en födelsedagsmiddag för mig, jag tror att dom kommer ta mig till en svensk restaurang i San Francisco, kanske utan barn. Det hade varit rätt skönt ;-)
 
Den första helgen i feb, 1-3 åker jag och 3 andra tjejer till Lake Tahoe för skidåkning och chilledill! Ska bli så himla skönt att komma iväg. Det är jag, Matilda, Catrin och en annan tysk tjej. Molly fick inte fälja med för hennes värdfamilj med tanke på vad som hände i NY. Hennes värdfamilj suger, verkligen suger stenhårt!!! Usch!
 
Den sista helgen i Feb och första helgen i Mars är jag ensam hemma då värdfamiljen åker till Sarah mamma i Texas. Ska bli så himla skönt med en vecka för mig själv. Såklart kommer tjejerna över för en myskväll, eller mer en myshelg!
 
NU TILL BÄSTA SOM HÄNT PÅ LÄNGE!
 
Den 13 maj landar ett plan i San Francisco o på det planet sitter Karin som kommer lagom tilll min resemånad! Vi ska bo med min värdfamilj från den 13-15 maj och den 15-22 maj åker vi till HAWAII!!!!! Snacka om helt underbart, som en dröm!!!
Sen kommer vi tillbaka den 22 maj och då checkar vi in på hotell och stannar i San Francisco från den 22-26 maj. Den 25 maj fyller Cate 1 år och så blir det kalas. Den 26 maj mina kära vänner, den 26 maj åker jag hem vilket betyder att jag är i sverige igen den 27 maj 2013 !!!!!!!!
 
Jag älskar mitt liv här och jag trivs med alla mina vänner och min värdfamilj men jag längtar till dagen då jag kommer hem, då jag får träffa alla igen. Men jag kommer sakna livet här...
 
Mycket roligt att berätta! Puss så länge!
 
See you soon!
 


Kommentarer
Sofie

Oh, vad härligt det låter! Njut!!! Längtar efter dig! Kram Sofie

2013-01-23 @ 22:49:54
80-åringen !

Så fin rosa blus .....!! ångrar bara att inte JAG köpte den till dej !

2013-01-26 @ 14:51:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0