Del 2.

I söndags hade jag bara 3 lektioner, från 9.00-17.00, jag satt o halv sov under alla så kommer inte ihåg vad dom hette, en handlade om nutrition, en om hur man skriver CV och den sista va om politik så som ni förstår, tråkiga va dom.
Under nutrition lektionen svimmade en tjej så både ambulans och brandkår kom. Hon va vaken när dom tog henne till sjukhuset o mer än så vet jag inte.
Vi 5 tiden körde vi hemåt igen o efter jag droppat av alla tjejer åkte jag hem och där väntade Matilda på mig. Så jag sprang in o lämnade väskan o sen åkte vi o köpte sushi till mig :-)

Igår var fet riktig sommarvarme, nästan 90*F, vad blir det, typ 30*C ? Så på morgon åkte vi till en vattenpark med Matilda o hennes unge :-) På eftermiddagen åkte jag till samma park o träffade Catrin o hennes ungar :-)

På kvällen funderade Matilda o jag på att träffas men fick inte ihop det med bilar o vi tänkte att båda behöver en tidig kväll i sängs, men ha glöm det, det slutade med att vi skypade i 2 timmar istället...

Idag tog jag med mig Cate o Pierce på en musikklass. Det va inte många som dök upp idag. Katastrof dag säger jag bara, det 4 små killar som sprang som galningar o vägrade lyssna, haha vi gjorde allt för att försöka stoppa dom men inget hjälpte...

Nu är vi hemma igen, Pierce sover o nu ska jag gå o lägga Cate.

Just det, om 1 vecka o 3 dagar kommer den nya au pairen...

See you soon!









Fick en bild på 2 snyggingar här om dagen!





Kommentarer
Anonym

<3

2013-04-24 @ 00:27:49
Anonym

oj haha /ammam

2013-04-24 @ 00:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0