Monday, March 25, 2013

Nu är det måndag igen, ännu en helg som är borta, inte många helger kvar nu o alla är fullbokade!
 
I helgen började med att på fredagen träffade vi Matildas familj som är på besök! Så underbara föräldrar. Vi åt middag tillsammans och det va det. Det gjorde att jag saknade min familj, eller jag tänkte mycket på när dom va här och hälsade på.
 
På lördag morgon kom Catrin o plockade upp mig, vi åkte och fixade våra naglar och fick en fotmassage. Runt 12 tiden åkte vi och hade lunch med Sarah, Clay, Sarahs bror o hans fru + barn.
Sen åkte vi och klippte oss, så det blev en dag med lyx. Skönt att ta hand om sig själv ibland.
På kvällen jobbade jag, kollade på Pearl Harbor och åt påskägg. Rätt skön lördagskväll.
 
På söndagen åkte Catrin o jag till San Francisco. Vi träffade hennes moster + familj som va på semeter i San Francisco. Så vi åt lunch i Pier 39 och sen hade Catrin o jag några timmar för oss själva, blev så klart en sväng till Downtown.
Sen Träffade vi dom igen och hade middag. Blev en trevlig dag med mycket tyska.... Haha fattade inte jättemycket! ;-)
 
Nu är det måndag igen och här sitter jag, vi ska ha en Playdate i eftermiddag med catrin o hennes 2 pojkar.
 
På tisdag kommer Sarahs mamma och ska stanna här i 2 veckor för sarahs bror o hans fru väntar barn och ungen kan komma när som nu...
 
Nu ska jag gå och vika tvätt och sen ska vi äta lunch!
 
Blev ett tråkigt inlägg idag men men...
See you soon!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0