Min resa tar snart slut...

Ligger o läser gamla blogginlagg, jag hade så mkt tid kvar då, inget stress o ingen panik, hade många helger kvar o tänkte att jag kommer hinna med allt jag vill göra. Men icke sa nicke, ni ligger jag här med en konstig magkänsla, vill jag verkligen lämna detta? Varje gång jag träffar tjejena så blir jag nästan gråtfärdig, jag vill inte lämna dom! Tur att den bästa Matilda bor i Halmstad så jag behöver inte åka så långt för att träffa henne, värre med dom andra 2, Tyskland o Australien. Tur att skype finns...
4 helger kvar sen är jag klar med mitt år! Året som började igår...
Jag är glad över att fa komma hem o träffa alla igen men jag kommer verkligen sakna mitt Kaliforniska liv o jag kanske ångrar lite lite att jag inte förlängde några månader... Bara lite?

I helgen hyrde vi en bil igen o körde ner till Newport Beach, vi hade en härligt helg med mycket flumm o skratt. En helg fylld av fina minnen med fina vänner!
Det enda som sög va att vi hade dåligt väder, det är ALDRIG dåligt väder i L.A Men självklart skulle det bli dåligt för att vi tänkte njuta av sol o värme...

Igår kom Matilda hit med hennes värdbarn o vi hade playdate hela dagen, kunde inte blivit en bättre måndag!

Idag åkte vi på en Music-together klass o efter det åkte vi till parken o hade lunch med Catrin!
Ikväll träffar jag nog Matilda igen :-)

I helgen har jag en weekend course, för att samla mina sista skoltimmar. Det gör mig lite ledsen för det är en hel helg, en helg som jag kunde spenderat på annat vis med tjejerna... men men, livet går vidare...





Kommentarer
mormor

. . . suck -- och jag kommer att sakna dina CA-blogg och att maila med dej !!

2013-04-17 @ 15:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0