Min resa är slut...

Nu sitter jag här på hotellet o väntar på shufflen som ska ta oss till flygplatsen, sitter här med ett tryck i bröstet, känns jättejobbigt att åka härifrån. Va på Cates foselsedagskalas igår o när jag sa hejdå till familjen grät vi alla, jag, Sarah, Clay, mormorn o Sarah syster. Sarah grät sa mycket sa hon kunde inte prata. Jättejobbigt. Cate va hos mig hela tiden, när jag satt på golvet så kom hon till mig hela tiden o kramade mig. Pierce frågade om jag skulle stanna kvar nu eller om jag skulle åka igen, mina fina bebisar, gud vad jag kommer sakna dom!

Fick ett halsband av familjen innan jag åkte till Hawaii, ett hjärta o när jag öppnar det är det en bild på Pierce o Cate, jättefint!

Så Karin kom förra veckan på måndagen, vi möttes vi flygplatsen och åkte hem till mig. Där sov vi en natt o sen på morgonen åkte vi till Hawaii. På Hawaii låg vi mest på stranden men gjorde även lite utflykter. Vi besökte Pearl Harbor, snorklade med fiskar o jättesköldpaddor och presenten som Clay o Sarah gav oss, segling i solnedgången och en middag på en finrestaurang. En vecka senare åkte vi tillbaka till SF och här besökte vi alcatraz, union Square, Downtown, träffade catrin o hennes pojkvän och mamma och självklart Matilda. Matilda sov över hos oss en natt o vi drack vin o kollade på film.
Det va min resmånad det, tack Karin för att du va med mig o jag hade en jättebra resa! <3

På flygplatsen väntar Matilda på oss, min lilla tiny, usch vad jag kommer sakna henne o jag kan sätta 100 spänn på att det blir ett gråtkalas till. Hon är en anledning till, en anledning att jag inte vill lämna San Francisco... Men snart ses vi i Sverige igen! Tack för det att hon är svensk!

På måndagkväll landar jag i Köpenhamn där mamma, pappa o mormor möter mig!

See you very very very soon!























Kommentarer
Pappa

Welcome back to Sweden and the huge city of Läckeby. Don't hesitate to ask if you need a map of downtown :-)

2013-05-27 @ 08:12:04
Tiny

:'( tack för stunden på flygplatsen med dig ! Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag kommer sakna dig ! Tack vare dig har månaderna gått lika fort som en vecka ! Jag hoppas att du och jag sätter oss på ett plan mot cali när vi är 40 och åker tillbaka oxh leva som om vi vore 20 igen. Älskar dig ! ♥

2013-05-27 @ 23:55:01
URL: http://byminiformini.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0