Tillbaka till verkligheten.

Min lediga vecka va mer än underbar! Började dagrna med frukost o kaffe i solen, sedan sällskap av Matilda eller Catrin. När dom åkt tog jag en promenad med hunden eller kollade på en film :-) Jag hade alltid sällskap av Matilda på kvällarna. Eftersom hunden hade varit hos frissan så fick han sova med mig i min säng, så han låg med mig tills jag somnat sen hoppade han ner för det blev för varmt.
 
På fredagskvällen kom Catrin, Matilda o Molly. Vi började kvällen med Kina mat och vin. Sen satte vi på oss badkläderna o gick ut o satte oss i bubbelbadet! Helt underbar kväll med ett varmt bubbbelbad o fina vänner.
På lördagen slappade vi framför 2 filmer innan vi åkte o handlade lite inför kvällen. Det blev ännu en kväll med god mat, fina vänner o bubbelbad!
På söndagen va det underbart väder så vi satte oss ute o solade hela dagen lång :-) i bikini! Senare på dagen va det dags att städa upp lite innan dom begav sig hem... Så på söndagskvällen va jag ensam igen o på måndag eftermiddag kom familjen hem igen...
 
Nu är vi tillbaka som vanligt igen o Pierce saknar mormor vilket betyder att han inte lyssnar för 5 öre... Cate sätter sig upp själv nu och tar tag i saker o ställer sig upp, mycket hände på en vecka!!
 
Nu är det dags för ett litet snacks för mig o Pierce när Cate sover :-)
 
See you soon!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0