Half Moon Bay with my Girls!

Förra söndagen styrde vi bilen mot half Moon Bay, ett jättefint ställe längst highway 1.
Vi började dagen med att jag hämtade upp Matilda o Catrin o sen hämtade vi upp Molly. Vi åkte o köpte kaffe o frukost sen begav vi oss.
Vi hade Catrins gps bara det att den va inställd på inga motorvägar så jäkla vilken tid det tog... Men tur det för Molly mådde inte bra så vi fick stanna säkert 3 gånger.
Väl framme så gick vi ner till vattnet, fytusan vilken vind det va. Så vi försökte njuta lite med efter ett tag gav vi upp o begav oss till Downtown. Jättemysigt lite Downtown!
Tyvärr o dum som jag är tog jag inga bilder o inte dom andra tjejerna heller... Suck, det suget just nu!

Annars händer inte mycket, Pottytraining with Pierce o Cate kryper snabbare än en myra just nu så det gäller att hålla koll. Hon ställer sig även upp så fort hon får chansen, inga blåmrken än men det kommer väl...
Vi träffar ofta Matilda eller Catrin om dagarna, vi träffas Catrin i parken o dagarna Matilda kommer tar vi en promenad o äter frukost tillsammans. Det gör att dagarna går fortare o det händer mer, behöver inte prata bebisspråk hela dagen.

6 veckor kvar tills den nya au pairen kommer.
7 veckor o 3 dagar tills Karin kommer.
7 veckor o 4 dagar tills vi åker till Hawaii.
9 veckor, 3 dagar o 6 timmar tills jag flyger hem.

Tiden kommer gå fort?

See you soon!


Möblerat om barnens rum! Pierce har en big boy bed nu :-)

Nu bättre sent än aldrig har jag mitt kaliforniska körkort!

Tack snälla mormor för det fina paketet som inföll en god överraskning!

Jag njuter av en Läkerol varje dag o boken sparar jag till Hawaii!





Kommentarer
mormor

grattis till körkortet !!!!

2013-03-23 @ 12:56:15
Elisabeth

Ja grattis till körkortet och Glad Påsk önskar Leif o Elisabeth.
Kram

2013-03-24 @ 10:00:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0