En av dom bästa helgerna!

I fredags efter vi slutat jobba styrde vi bilen mot O.C, vi började resan runt 19 och kom fram runt 3 på natten. Det är bra att köra på natten då det inte är någon trafik men istället är det en jäkla massa byggen o dom leder om trafiken o det blir en massa omvägar... Så men kan aldrig "spara" tid här i USA...
Men iallafall, väl framme sov vi i några timmar och klockan 6.30 kunde klockan o vi gick upp och fortsatte resan mot San Diego. Runt 10 tiden kom vi fram och åkte direkt till havet. Men det va lite väl blåsigt där så vi bestämde oss för att åka till hotellet istället där dom hade pool. Så vi stekte sönder i solstol!!
På kvällen åkte vi o köpte lite chips o några cider sen började vi göra oss i ordning för en middag ute :-) Så vi åt asiatiskt o drack vin, kunde inte blivit en battre kväll!

På söndagen började vi med frukost på sängen och sen va det dags att köra hem igen. Vi började resan på highway 1 och körde igenom O.C och Newport Beach :-) Vi körde en massa timmar o sent på kvällen kom jag tillbaka till Alamo o Matilda fortsatte sin resa hem till San Ramon!
En av dom bästa helgerna i USA, en helg jag alltid kommer komma ihåg!

I helgen köpte Sarah o Clay en 3.e bil vilket betyder att det alltid finns en bil till mig o barnen!!!
Så idag åkte vi på en klass, Music togehter och speciellt Cate dansade o hade kul. Pierce va lite för trött så han ställde till en scen o fick efter det leka o dansa för sig själv...

Nu ligger jag i sängen o vilar medans dom små sover middag!

See you soon!








Kommentarer
Pappa

Låter härligt! Gick åt en del solkräm kan jag tänka!
Blev det förresten en Volvo? :-)

2013-04-10 @ 07:17:02
Anonym

Nej, ingen Volvo, en Honda till. Likadan som vi redan här, samma år, samma modell bara att denna är svart o har 4 dörrar...

2013-04-10 @ 07:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0