Jobbig vecka.

Nu sitter jag här på flygplatsen och väntat på Karin, hon har landat och nu är det bara en dryg säkerhetsgrej för henne att gå igenom... Sen krama vi igen.
Idag är det även ett år sedan jag så hej då till alla nära o kära. Ett år sedan Amanda fyllde 20 och vi satt på hennes trappa o sa hej då..
Imorgon har jag varit i USA ett år och imorgon åker vi äntligen till Hawaii. Känns så overkligt, känns dom jag hat 3 månader kvar... tiden har gått för fort.

Veckan med den nya au pairen har gått bra, självklart är det jobbigt att hon tar hand om Mina ungar men det är ändå okej. Jag har sovit med Cate o varje morgon har vi gosat tillsammans. Hon är den mysigaste på morgon :-)

I fredags sov jag hos Matilda o i lördags träffade vi catrin och fixade naglarna. Vi gick ut på kvällen o åt gott o drack vin, jag kommer verkligen sakna mina vänner!

På söndagen åt jag frukost med familjen och sen åkte vi till pixieland och åkte massa karuseller. Jag hade lunch med tjejerna och åkte hem igen på kvällen och hade middag med dom + Sarahs bror o hans familj. På kvällen fick jag ett halsband med bilder av Pierce och Cate i. Fick även ett album med bilder i.

Jag kan nästan inte skriva mer om mina känslor hur det känns att lämna USA för då börjar jag gråta! usch vad jag kommer sakna min Halmstad, min tysk o min amerikanska familj...
Men nu jag ska njuta av en vecka på Hawaii och en vecka o San Francisco :-)

Nu maste jag sluta för nu kommer Karin snart ut!

See you soon!

















Grattis på födelsedagen hjärtat <3


Kommentarer
Pappa

Det var väl inte en så jobbig vecka som rubriken säger. Lät ganska trevligt :-)
Och nu är det nya äventyr som stundar. Ta hand om Karin nu och ha det jättebra på Hawaii och sen i SF.

2013-05-14 @ 07:40:53
Pappan 2

Vill också önska er båda en härlig tid på Hawaii, hoppas vi får mera rapporter och bilder, det ser vi fram emot. Ha så kul!
önskar Leif

2013-05-14 @ 12:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0