Sista veckan i mitt rum...

Började rensa ut mitt rum idag, gå igenom lådor och skåp. Man samlar på sig en massa skit under ett år. Jag ska ju bo i Pierces och Cates rum i en vecka när Anja är här. Himla svårt att få till det, alla kläder som jag vill ha under den veckan vad gör jag med dom? Kläderna till Hawaii och kläder som jag ska ha med mig hem, vad gör jag med dom? Så vill jag ju inte ta ner alla tavlor än, vill ju vänta med sista dagen och det betyder ju att jag måste vänta med så mycket annat då blablablabla, I-landsproblem Matilda ;-)  
 
I alla fall, i torsdags åkte jag o barnen med Sarah till hennes jobb i Redwood City, dom hade "bring your kids to work - day". Så vi åkte med, hälsade på alla och åt lunch med Sarah. Sen åkte vi till en park och lekte hela eftermiddagen :-) 
I fredags va Sarah o Clay lediga så jag fick sovmorgon, började vid 10 och en timme senare åkte Sarah o Clay till flyget. Dom åkte till Vegas över helgen. Träffade massa vänner och hade lite fest för Clay som fyller 40 i år. Dom va lite slitna idag, hade varit uppe och festat till 5 på morgonen i lördags, vilka värdföräldrar man har ;-) Aja, jag hade barnen hela helgen, från fredag till söndagkväll. Det gick bra, fick mycket hjälp av Matilda. I lördags åkte vi till Pixieland, en nöjespark för småbarn. Pierce hade himla kul och åkte en massa.
På kvällen kom Sarahs bror + familj på besök, fick äntligen se deras lilla pojk, så himla söt och liten!! Efter dom åkt kom Matilda tillbaka och vi åt middag och bäddade ner barnen och sen hade vi filmkväll.
På söndagen åkte vi till parken hela dagen och svettades i skuggan, det är sjukt varmt här nu. Kommer vara kallt i Sverige.......
 
Nu är det måndag igen och jag försöker njuta av varje sekund med barnen,det är verkligen lätt när Pierce inte lyssnar för 5 öre och åker på Time out 5 gånger på 5 minuer... han gråter för ingenting och kastar sin lunch på golvet och gör allt som han inte får... Suck på denna måndagen, nu sover han ch jag hoppas att han är på bättre humör efter det för då ska vi till parken, vi har en playdate med Catrin och hennes pojkar.
Så nu ska jag gå och packa en liten picknick och sen kanske fortsätta rensa mitt rum.
 
See you soon.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0