8 veckor kvar...

Hej kära vänner!
 
Jag har varit dålig på att blogga men inget speciellt har hänt o då är det svårt att blogga... Men nu ska jag nog få till ett kort inlägg!
 
Förra helgen hände inte mycket, sov hos Catrin lördag till söndag, både lördagen och söndagen blev chill. Hände verkligen ingenting... Haha men det va rätt skönt ändå!
 
I måndags kollade jag och Sarah på en såpa om en kille som ska hitta sin fru, det går från att han har 25 tjejer till 2. Så i måndags var det finalen och han hade bara 2 tjejer kvar. Så en 3 timmars lång tv kväll blev det med ost, vindruvor och vin. Helmysigt måste jag dock säga!
Sarah har varit sjuk med feber o snuva så vi får se vem som får nästa dos, ser framemot sjuka gnälliga ungar...
 
Kan också göra er lite avis, ni som badar i snön, jag badar i sol! Det är sommar här, äver 25 grader och det är sommarkläder på! Nästan redan lite för varmt...
Om exakt 2 månader åker Karin och jag till Hawaii! En vecka på Hawaii ska bli underbart!
 
Ja det är nog allt jag kan skriva om idag... Matilda tog lite fina bilder på mig, Pierce och Cate, ni får ett litet smakprov!
 
See you soon!
 
 
 
 
 


Kommentarer
guess who !!!!!

OHHHH Sofia nu får jag nästan tårar igen !!!! så underbara bilder - vill komma och hälsa på igen !! momo förstås

2013-03-15 @ 14:10:27
Pappa

Mysiga bilder! Måste vara lätt att vara au-pair när man har hand om barn som alltid är så glada och på gott humör...:-)

2013-03-15 @ 18:13:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0