Road trip

För några dagar sedan fick Matilda och jag en crazy ide. Vi började kolla runt om det skulle finnas möjlighet att utföra vår ide och självklart så funkade det utan några problem. Matilda och jag tar en road trip ner till (nästan) gränsen till Mexico.
Så idag på morgonen åkte vi o hyrde en bil. Ikväll efter jobbet ska vi köra söder ut ca 6-7 timmar, sedan tar vi en paus i O.C (tror det eller ej, mitt kära OC!!!!)(Jag ska till OC igen nästa helg, färför vi bara tar en natt nu.) Men vi ska bara sova där en natt för på morgon kör vi ca 2 timmar till SAN DIEGO!!! Vi stannar där över natten och åker hem igen på söndag. Det kommer bli många timmar i bil men jag tror att vi kommer få en bra liten mini semester :-)  Matilda och jag tar en road trip ner till (nästan) gränsen till Mexico.
 
Nu vet ni mina planer :-) Hoppas ni får en härlig helg!
 
See you soon!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0