Julshopping in the city!

på fredagen efter jag slutat körde Clay mig o molly till bartstationen. Där hjälpte vi en tjej som inte hade några pengar, henne pojkvän hade lämnat henne där utan någonting! Sedan hoppade vi på barten som tog oss till San Francisco. Det tar ca 40 minuter, raka vägen så det finns nästan inget skönare än att bara sätta sig på barten o åka över bron till San Francisco!
Väl framme letade vi upp vårat hotell o lade oss raklånga på sängen o satte på en film men båda somnade i mitten av filmen, trötta "mammor". Vi bestämde att vi skulle gå upp o börja dagen mellan 9-10 men vid 11 vaknade jag av att Molly i panik skrek att vi måste gå upp... Så vi gjorde oss i ordning och gav oss iväg, många timmar blev det med bara shopping, shopping o shopping. Vid 9 på kvällen köpte vi mat o tog med oss upp på hotellrummet o satte på en annan film, sen sussade vi gött igen! På söndagmorgon packade vi ihop oss, checkade ut och började shopppa igen, mer mer mer shopping. Eller mer mer mer shopping för Molly. Jag köpte typ ingenting men det va en bra helg iallafall!
På kvällen tog vi barten tillbaka till Walnut Creek där Clay hämtade upp oss. Vi släppte av honom hemma o sen tog vi bilen o åkte till ett Au Pair möte. Där vi igen körde paketleken o denna gång vann jag en parfym, perfekt!!

Nu är det måndag igen o nästa vecka är det jul, sen framemot julen o jag hoppas verkligen att den blir lyckad!

Grattis igen min kära mormor, min värdfamilj hälsar o grattar! <3

See you soon


Förra veckans pepparkaks hus, finaste huset ever, nu set det ut såhär:


Dåligt lim o fuktigt hus........ :'-(


Kommentarer
Pappa

Synd på huset. Är väl bara för dig att ta fram verktygslådan och börja renovera!

2012-12-19 @ 07:16:41
mormor

tack för grattishälsningen - say also thank you to Sarah and Clay from me! Synd om P-kakshuset men den VAR ju annars jättefin !!

2012-12-20 @ 13:37:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0