Fredag, igen!

Fredagen bjuder på en myskväll med Thuha. Falafel, tsatziki, sallad med min värdfamilj och en god efterrätt framför en film! Känns som det kan bli en bra fredag.
Imorgon tar jag tåget till Walnut Creek för att träffa en annan svensk tjej och se hur som lever på andra sidan bron.
 
I onsdags fyllde Pierce 2 år och han fick 2 små söta cupcakes och ett paket från mig, ett dinosaurie tåg, tro det eller ej men han gillade det! Familj o vänner kommer på söndag och då blir det mer firande av Pierce!
Annars har det inte hänt så mycket mer. Livet rullar på och dagarna sveper förbi...
 
Det blir ett kort inlägg idag, hör av mig igen på söndag och berättar hur helgen blev!
 
Saknar min fina familj, mina fina vänner och mina fina grannar!
Tack mamma o pappa för klockan o armbandet och tack kära syster för korten!
 


Kommentarer
mormor

. . . och förstås din fina mormor !!!

Svar: och självklart från dig kära mormor! men det vet du, uppsakttar alltid när det är ett kort från dig som väntar på min säng!
Sofia

2012-07-30 @ 18:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0