Vardagen för mig

Fick ett litet önskemål från min syster att jag skulle förklara en typisk dag för mig! Vi kör på klockslag och allt, here it comes!
 
7:15 klockan ringer
7:50 går jag upp och gör mig lite frukost
8:15 sätter mig i soffan och börjar min jobbdag genom att titta på Dino Dan med Pierce.
9:00 ger frukost till Pierce och sätter på honom dagens outfits.
9:30 leker lite med honom, målar, pysslar, temat är självklart Dinos!
10:00 vi gick till postkontoret, stog i kö i en halvtimme SUCK!
10:30 gick till parken och hade en mysig picknick och sedan lekte vi på lekplatsen.
11:30 tog en promenad hem där mamma, pappa och baby Cate lekte en stund med honom innan dom åkte till sjukhuset.
12:00 gjorde jag lunch åt P.
12:30 la honom för att sova lunch, städade även upp lite efter honom.
12:45 Skype med syster.
13:45 hör att Pierce skriker och går in och hämtar honom då jag forstår att han inte har sovit någonting alls (not good) Tar upp honom och tar med honom till mitt rum och gosar ner mig i sängen med honom, precis innan han somnar kommer Sarah och Clay hem och såklart tar dom Pierce.
15:30 dom ger upp och säger att han inte sovit något och jag tar med honom ut så han får sova i vagnen. Tar en lång promenad.
16:30 - 17:30 sitter i parken och läser en bok till Pierce vaknar upp.
17:30 han vaknar upp och jag tar med honom hem.
18:00 Kommer hem och Clay tar över. Går då in på mitt rum och till min älskade nya dator och sätter på ett avsnitt av Desperata hemmafruar.
Nu är klockan 20:00 och jag sitter här och bloggar och ska väl gå ut och kolla om det blir någon mat ikväll.
 
Så blev min dag!
 


Kommentarer
Johanna

Kanon! Tack så mycket. ;) Ofta han var vaken när vi pratade. Bra barnvakt du är, söffi!

2012-07-10 @ 10:16:58
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0