Winchester house

Hur ska man börja, historien om Winchester house är något jag tycker att ni ska läsa om, riktigt spännande! www.winchestermysteryhouse.com
Det började med att Sarah Winchester förlorade alla hon kände och hon trodde det va onda andrar som tog hennes nära och kära ifrån henne. Tillslut va det hennes tur men om hon fortsatta bygga på huset skulle som låta henne vara. Hon skulle bygga på huset 24 timmar om dygnet. Vilket betyder att det finns dörrar som leder till ingenstans, golv av glas, fönster mot väggar, mm det är helt sjukt... Så klart fick man ju inte ta bilder inna i huset men jag har några på huset som jag kan visa.
Efter rundturen på eftermiddagen så gick vi och åt lunch och sen bestämde vi oss för att gå spökrundan. Först gick vi runt i huset själva med en ficklampa och lös omkring och såklart dök det upp spöken i alla fönster. Efter det gick vi en annan runda och herre *** vad vi skrek. Jag har nog aldrig varit med om något så bra! Motosågar, långa läskiga gubbar, spöken, pumpor mm. Det va faktiskt riktigt bra!
Sen begav vi oss hem igen :-)
 
På söndagen åkte vi till en åker där som sålde pumpor. Vi köpte några och åkte hem till mig och gröpte ut våra motiv med Sarah. Efter det va det dags att göra sig redo för Halooweenpartyt. Party och party, det va ett LCC-möte (LCC=kontakt person).
Träffade många nya trevliga tjejer. Fick även höra månnga galna Au Pair historer vilket gör mig riktigt glad att jag har den familjen jag har...
 
Nu är det måndag igen och den vanliga vardagen rullar på.
See you soon!
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Var det där huset verkligen nåt för dig? Nu kan du väl inte sova på flera veckor :-)

2012-10-30 @ 07:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0