Fredag, igen ...

Tiden går fort... Sarahs mamma kom för ca en månad sen, en och en halv och i går åkte hon hem igen. Jag har varit i USA i snart 4 månader. sommaren är snart slut, vad händer med tiden? Snart kommer jag vara hemma igen och samma gamla vanliga visa kommer gå igen. Fråga pappa om jag får låna bilden varje dag, hämta upp Amanda och ta en kaffe med henne, jag saknar livet i Kalmar. Jag saknar mina vänner, min familj, min släkt mina grannar. Men jag har ju bara 8 månader kvar i USA, det kommer gå fort. Fast samtidigt så älskar jag livet här och det är jobbigt att tänka att man en dag ska lämna detta. Pierce kommer snart vara 3 nar jag åker hem, Cate kommer vara en vecka från 1 år. Huset, poolen , det kommer bli tufft att lämna.
Jag vet inte om jag skrev det i förra inlägget men här om dagen så gick Sarah förbi mig och sa " I cant belive that you only going to be here for another 9 months".  Hon har redan börjat prata hur hon ska få mig att förlänga...
 
Men i alla fall, idag kom Clays bror hit och Sarahs syster kommer även idag så i helgen blir det fullt hus. På måndag är det en helg dag för alla som jobbar.
På söndag blir det poolparty, sarah o Clay ska bjuda över några gäster och jag ska försöka få Molly att komma :-)
 
Annars har jag inga planer och livet flyter på bra!
See you soon!


Kommentarer
Conny

Hejsan Sofia, var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg men vill bara att du ska veta att jag följer ditt liv i USA på din blogg och önskar dig allt gott. Vi ses snart! :-)

2012-09-01 @ 14:34:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0